Regulamin

  • Jeżeli masz pytania napisz - sklep@skladnicaharcerska.pl, gg: 5178445 lub zadzwoń - tel. +48 22 870 31 26, kom. 608-409-508.
  • Jeżeli chcesz dokonać zakupów nietypowych, wykonać plakietki lub koszulki z Twoim logo - wyślij maila - sklep@skladnicaharcerska.pl
  • Jeżeli wolisz zakupy w rzeczywistym zapraszamy do Składnicy Harcerskiej w Warszawie ul. Targowa 12 (główna ulica na Pradze), tel. 22 670 46 36, kom. 602-471-808, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 56 (główna ulica na Ursynowie), tel. 22 423 01 15, kom. 602-489-096 lub Słowackiego 27/33 (Żoliborz) tel. 22 243 24 02, kom. 668 011 154

DANE FIRMY:

Składnica Harcerska SKAUT
ul. Latyczowska 13a
04-050 Warszawa
NIP: 113-043-40-16
REGON: 012967394

I. TERMINY I SPOSOBY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia realizujemy w terminie do 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia, w wypadku przedłużania się terminu realizacji powiadamiamy zamawiającego, 95% zamówień realizujemy w ciągu 24h.
  • Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kurierem UPS (wysyłka w każdy dzień roboczy ok. godz. 13), w tym przypadku jest możliwość śledzenia przesyłki poprzez numer monitorujący.
  • Paczki kurierskie zazwyczaj dochodzą do klientów na następny dzień po wysłaniu. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy oraz święta.
  • Istnieje także możliwość odbioru osobistego w wybranym przez Państwa naszym sklepie rzeczywistym.
  • W przypadku odbioru osobistego w sklepie możliwa jest zapłata gotówką lub kartą płatniczą
  • W przypadku wyboru odbioru osobistego kupujący zobowiązany jest odebrać zamówione przez siebie produkty w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sprzedającego. Po upływie powyższego terminu zamówienie zostanie anulowane.
  • Po odbiór zamówienia zapraszamy po otrzymaniu maila o przygotowaniu zamówienia.
  • W przypadku problemów z realizacją zamówienia (niepełne dane adresata itp.) kontaktujemy się z klientem w sposób telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
  • Informujemy, że możemy złożyć reklamację na Poczcie Polskiej dopiero 30 dni od momentu wysłania paczki.
  • Jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy ci przesłać potwierdzenie nadania.
    Nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.


II. SPOSÓB ZAPŁATY

  • Podstawowymi formami płatności są: pobranie pocztowe lub kurierskie, płatność realizowana za pomocą systemu PayU kartą kredytową lub płatniczą oraz przelew tradycyjny na nasze konto.
  • W przypadku zamówień realizowanych przez Pocztą Polską płatnych przy odbiorze, koszt wysyłki wynosi 25 zł.
  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej koszty wysyłki kształtują się następująco:
  • zamówienia o wartości poniżej 100 zł - 12 zł
  • zamówienia o wartości od 100 do 200 zł - 10 zł
  • zamówienia o wartości od 200 do 300 zł - 8 zł
  • zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.
  • W przypadku przesyłek realizowanych za pośrednictwem kuriera płatnych przy odbiorze koszty wysyłki są następujące: - zamówienia o wartości poniżej 100 zł - 33 zł
  • zamówienia o wartości od 100 do 200 zł - 31 zł
  • zamówienia o wartości od 200 do 300 zł - 29 zł
  • zamówienia o wartości od 300 do 400 zł - 27 zł
  • zamówienia o wartości od 400 do 500 zł - 25 zł
  • zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.
  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Firmy Kurierskiej koszty wysyłki kształtują się następująco:
  • zamówienia o wartości poniżej 100 zł - 19 zł
  • zamówienia o wartości od 100 do 200 zł - 17,50 zł
  • zamówienia o wartości od 200 do 300 zł - 16 zł
  • zamówienia o wartości od 300 do 400 zł - 14 zł
  • zamówienia o wartości od 400 do 500 zł - 12 zł
  • zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.


* oprócz namiotów obozowych, kocy, kanadyjek, pochodni i materacy, które ze względu na duże gabaryty są zawsze wysyłane na koszt zamawiającego

Dane do przelewów krajowych:

Numer konta: 50102055581111107335900050 w Banku Inteligo.
ul. Latyczowska 13a, 04-050 Warszawa.
W tytule należy podać swoje nazwisko i nr zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu należności na nasze konto.

Dane do przelewów zagranicznych:

Skladnica Harcerska SKAUT
ul. Latyczowska 13A
04-050 Warszawa
Polska
Numer konta: PL50102055581111107335900050
Kod SWIFT – BPKOPLPW
Adres naszego banku:
PKO BP S.A. CBE INTELIGO
Al. Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa

III. WYMIANA

  • Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
  • Wymieniamy towar w stanie niezmienionym (nieużywany)
  • Wymianę można zgłaszać osobiście w naszym sklepie Składnica Harcerska "Skaut" 03-731 Warszawa przy ulicy Targowej 12 lub wysyłając towar (na koszt własny) wraz z dokumentem zakupu (paragon, kserokopia faktury) pod w/w adres
  • Towar wymieniony wysyłamy pod wskazany adres:
  • Na koszt sklepu, gdy wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (np: otrzymanie innego towaru niż zamawiany)
  • Na koszt klienta - 10 zł (wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 20 zł (wysyłka kurierem), gdy wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (np: nieodpowiedni kolor, rozmiar itp.)


IV. GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

V. REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

VI. ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres:

Składnica Harcerska "Skaut" 03-731 Warszawa ulica Targowa 12

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.


VII.POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

VIII. WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI

  • Zamówienia poza granice Polski prosimy składać mailem na adres sklep@skladnicaharcerska.pl
  • Zamówienia realizujemy wybraną przez zamawiającego formą wysyłki (w mailu zwrotnym proponujemy klientowi kilka form wysyłki wraz z ich kosztami). W przypadku takich zamówień koszty wysyłki pokrywa zamawiający.
  • Ponadto wymagana jest przedpłata na konto lub dokonanie płatności kartą kredytową. Zamówione artykuły wysyłamy po wpłynięciu należności na nasze konto.


IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI

  • Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.