RegulaminKontaktTwoje konto
  Twój koszyk: 0.00 zł

promocjenowości

Newsy z targowej
zaawansowane szukanie  
Art. Harcerskie
Dodatki i odznaki
Art. biwakowe
Sprzęt obozowy
Książki
Upominki harcerskie
Modelarstwo
Inne
Strona główna
Mechanizm ciasteczek
Oferta dla klas wojskowych


Akceptujemy platnosci.pl

Strona główna / Regulamin sklepu
  • Jeżeli masz pytania napisz – sklep@skaut.waw.pl, gg: 5178445 lub zadzwoń – tel. +48 22 870 31 26, kom. 608-409-508.

  • Zakupy w naszym sklepie można dokonywać bez logowania, jednak zakładając konto możesz uzyskać stały rabat

  • Jeżeli chcesz dokonać zakupów nietypowych, wykonać plakietki lub koszulki z Twoim logo - wyślij maila - sklep@skladnicaharcerska.pl

  • Jeżeli wolisz zakupy w rzeczywistym sklepie zapraszamy do Składnicy Harcerskiej w Warszawie ul. Targowa 12 (główna ulica na Pradze), tel. 22 670 46 36, kom. 602 471 808 lub Aleja Komisji Edukacji Narodowej 56 (główna ulica na Ursynowie), tel. 22 423 01 15, kom. 602 489 096

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

I. TERMINY I SPOSOBY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ,

  • Zamówienia realizujemy w terminie do 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia, w wypadku przedłużania się terminu realizacji powiadamiamy zamawiającego, 95 % zamówień realizujemy w ciągu 24h.

  • Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej (wysyłka poniedziałek, środa, piątek około godz. 12.30) lub Kurierem (wysyłka w każdy dzień roboczy ok. godz.13), w tym przypadku jest możliwość śledzenia przesyłki poprzez numer monitorujący.

  • Paczki kurierskie zazwyczaj dochodzą do klientów na następny dzień po wysłaniu. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy oraz święta.

  • Istnieje także możliwość odbioru osobistego w wybranym przez Państwa naszym sklepie rzeczywistym.

-W przypadku odbioru osobistego w sklepie możliwa jest zapłata gotówką lub kartą płatniczą.

-W przypadku wyboru  odbioru osobistego kupujący zobowiązany jest odebrać zamówione przez siebie produkty w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sprzedającego. Po upływie powyższego terminu zamówienie zostaje anulowane.

- Po odbiór zamówienia zapraszamy po otrzymaniu maila o przygotowaniu zamówienia.

  • Istnieje możliwość wystawienia  faktury VAT na wyraźne życzenie  kupującego

  • W przypadku problemów z realizacją zamówienia (niepełne dane adresata itp.) kontaktujemy się z klientem w sposób telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej

  • Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki
    w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.

  • Informujemy, że możemy złożyć reklamację na Poczcie Polskiej dopiero 30
    dni od momentu wysłania paczki.

  • Jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy
    możemy ci przesłać potwierdzenie nadania.
    Nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.

II. SPOSÓB ZAPŁATY

  • Podstawowymi formami płatności są: pobranie pocztowe lub kurierskie, płatność realizowana za pomocą karty kredytowej lub płatniczej oraz przelew na nasze konto.

  • W przypadku zamówień realizowanych przez Pocztą Polską płatnych przy odbiorze, koszty wysyłki kształtują się następująco:
    - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 19 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 17 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 15 zł
    - zamówienia o wartości od 300 do 500 zł- 13 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.

  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej koszty wysyłki kształtują się następująco:
    - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 12 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 10 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 8 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.

  • W przypadku przesyłek realizowanych za pośrednictwem kuriera płatnych przy odbiorze koszty wysyłki są następujące: - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 33 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 31 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 29 zł
    - zamówienia o wartości od 300 do 400 zł- 27 zł
    - zamówienia o wartości od 400 do 500 zł- 25 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.

  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Firmy Kurierskiej koszty wysyłki kształtują się następująco:
    - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 19 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 17,50 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 16 zł
    - zamówienia o wartości od 300 do 400 zł- 14 zł
    - zamówienia o wartości od 400 do 500 zł- 12 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.

  • W przypadku zamówień z dostawą do domu na terenie Warszawy płatnych przy odbiorze koszty dostarczenia są następujące:
    - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 27 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 25 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 22 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.

  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach z dostawą do domu na terenie Warszawy koszty wysyłki kształtują się następująco:
    - zamówienia o wartości poniżej 100 zł- 20 zł
    - zamówienia o wartości od 100 do 200 zł- 18 zł
    - zamówienia o wartości od 200 do 300 zł- 15 zł
    - zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt, bez żadnych dodatkowych opłat*.
     
    * oprócz namiotów obozowych, kocy, kanadyjek, pochodni, trójnogów i materacy, które ze względu na duże gabaryty są zawsze wysyłane na koszt zamawiającego
     

  • Dane do przelewów krajowych:
    Numer konta- 50102055581111107335900050 w Banku Inteligo.
    ul Latyczowska 13a , 04-050 Warszawa.
    W tytule należy podać swoje nazwisko i nr zamówienia.
    Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu należności na nasze konto.
     

  • Dane do przelewów zagranicznych:
    Skladnica Harcerska SKAUT
    ul. Latyczowska 13A
    04-050 Warszawa
    Polska
    Numer konta - PL50102055581111107335900050
    Kod SWIFT ? BPKOPLPW
    Adres naszego banku:
    PKO BP S.A. CBE INTELIGO
    Al. Armii Ludowej 26
    00-609 Warszawa

III. WYMIANA

  • Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki

  • Wymieniamy towar w stanie niezmienionym (nieużywany)

  • Wymianę można zgłaszać osobiście w naszym sklepie Składnica Harcerska, 03-731 Warszawa przy ulicy Targowej 12 lub wysyłając towar (na koszt własny) wraz z dokumentem zakupu (paragon, kserokopia faktury) pod w/w adres

  • Towar wymieniony wysyłamy pod wskazany adres: - na koszt sklepu, gdy wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (np: otrzymanie innego towaru niż zamawiany) - na koszt klienta- 14 zł (wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 33 zł (wysyłka kurierem), gdy wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (np: nieodpowiedni kolor, rozmiar itp.)

IV. REKLAMACJE

  • Reklamacje można zgłaszać osobiście w naszym sklepie Składnica Harcerska, 03-731 Warszawa przy ulicy Targowej 12 lub wysyłając reklamowany towar (na koszt własny) wraz z opisem przyczyn reklamacji i dokumentem zakupu (paragon lub kserokopia faktury) pod w/w adres

  • W terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru reklamowanego powiadamiamy klienta o przyjętym trybie reklamacji. Po uznaniu reklamacji towar lub pieniądze przesyłane są na nasz koszt.

  • Reklamacje dotyczące braków ilościowych w otrzymanych przesyłkach prosimy składać na adres sklep@harcerstwo.pl w ciągu 7 dni od daty otrzymania.

  • Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27.07.2002 (Dz.U. nr 141, poz.1176).

V. ZWROT TOWARÓW

  • Zwrot towarów jest możliwy w ciągu 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru

  • Towar należy oddać w stanie niezmienionym (nie używanym), oryginalnym opakowaniu, kompletny wraz z oryginałem dowodu zakupu.

  • W przypadku, gdy towar był używany procedura zwrotu nie obowiązuje.

  • Towar można zwracać osobiście w sklepie Składnica Harcerska, 03-731 Warszawa przy ulicy Targowej 12 lub odsyłając towar pod w/w adres.

  • Zwrot gotówki za zakupiony towar następuje w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru wyłącznie na konto klienta. Od zwracanej wartości towaru odliczamy kwoty udzielonych rabatów, darmowych kosztów przesyłki, upominków.

VI. WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI

  • Zamówienia poza granice Polski prosimy składać mailem na adres sklep@skaut.waw.pl

  • Zamówienia realizujemy wybraną przez zamawiającego formą wysyłki (w mailu zwrotnym proponujemy klientowi kilka form wysyłki wraz z ich kosztami). W przypadku takich zamówień koszty wysyłki pokrywa zamawiający.

  • Ponadto wymagana jest przedpłata na konto lub dokonanie płatności kartą kredytową. Zamówione artykuły wysyłamy po wpłynięciu należności na nasze konto.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG

Promocje | Nowości | Koszyk | Twoje konto | Regulamin | Kontakt
Zapraszamy również do saloniku modelarskiego Młody Ganiusz
Copyrights © Składnica Harcerska SKAUT | Powered by extrashop 1.15