B50% Memorki zuchowe

B50% Memorki zuchowe
B50% Memorki zuchowe

Gra Memory rozwija pamięć i spostrzegawczość. Przeznaczona jest dla wszystkich powyżej 3 roku życia.

Memorki zuchowe to świetny upominek, nagroda lub pomoc w zbiórce o tematyce Prawa Zucha.

Gra zawiera 24 elementy (12 par), każdy o wymiarach 6x6 cm.

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,00 zł 19,00 zł (netto: 8,13 zł 15,45 zł )
szt.
  • promocja

B50% Puzzle Znaczek Zucha 30 el.

B50% Puzzle Znaczek Zucha 30 el.
B50% Puzzle Znaczek Zucha 30 el.

30 elementowa układanka ze znaczkiem zucha, idealna na prezent lub upominek.

 

Rozmiar złożonych puzzli: 200 x 297 mm

Ilość elementów: 30

Dla kogo: dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,00 zł (netto: 15,45 zł )
szt.

Gra Miś Wojtek

Gra Miś Wojtek
Gra Miś Wojtek

"Miś Wojtek” to edukacyjna gra planszowa dla 2-5 graczy w wieku od 6 lat; przeciętny czas rozgrywki to 30 min.

Odwołujący się do realiów II wojny światowej „Miś Wojtek” ukazuje dzieje Polaków wywiezionych z terenów okupowanych przez Związek Sowiecki i ich długą wędrówkę z Rosji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy aż do Szkocji.

W grze, podążając szlakiem żołnierzy 2. Korpusu Polskiego, zbieramy pamiątki związane z losami żołnierzy i ich słynnego niedźwiedzia, Wojtka. Kto zbierze najlepszy zbiór, zwycięża.

To gra planszowa, w którą chętnie zagrają duzi i mali, poznając przy okazji losy misia Wojtka i jego opiekunów.

Tło historyczne

Edukacyjna gra planszowa „Miś Wojtek” rozpoczyna się we wrześniu 1939 r., kiedy Polskę zaatakowały nazistowskie Niemcy i Związek Sowiecki. Z terenów okupowanych przez ZSRS wywieziono wówczas tysiące polskich rodzin pociągami w głąb Rosji.

W 1941 r. Niemcy nieoczekiwanie napadły na Związek Sowiecki. Wtedy Józef Stalin wyraził zgodę, aby z wywiezionych i osadzonych w obozach pracy Polaków utworzyć polskie wojsko. Po pogorszeniu się stosunków polsko-sowieckich w marcu 1942 r. polscy żołnierze i cywile pod wodzą generała Andersa opuścili ZSRS, aby wesprzeć siły brytyjskie w walce z Niemcami.

W drodze do Iranu wyniszczeni i wygłodzeni uciekinierzy ze Związku Sowieckiego kupili od przygodnie napotkanego chłopca małego niedźwiadka. Nadali mu imię Wojtek i wcielili do polskiego wojska. Wojtek przeszedł z żołnierzami cały szlak bojowy. Dzielił ich dole i niedole, radości i smutki, dając im wiele okazji do uśmiechu i pomagając w potrzebie. Pilnował wyposażenia, a w czasie słynnej bitwy o Monte Cassino - donosił żołnierzom amunicję.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,00 zł (netto: 39,84 zł )
szt.
  • nowość

Gra planszowa Niepodległa

Gra planszowa Niepodległa
Gra planszowa Niepodległa

To najokazalsza z dotychczasowych gier IPN, prawdziwa planszówkowa megaprodukcja na cześć 100-lecia. 

  • Format: 36.8x25.2 cm
  • Data wydania: 2018
  • Wydawca: IPN

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 110,00 zł (netto: 89,43 zł )
szt.

Znaj Znak - Monte Cassino

Znaj Znak - Monte Cassino
Znaj Znak - Monte Cassino

Znaj Znak – Monte Cassino to drugie wydanie karcianej gry edukacyjnej, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy.

W trakcie rozgrywki w Znaj Znak – Monte Cassino gracze uczą się rozpoznawać m.in. wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie, istotne wydarzenia historyczne z okresu II wojny światowej oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśla bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów.

Na każdej karcie do gry znajduje się 12 różnych symboli związanych z bitwą o Monte Cassino. Każdą parę kart łączy wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli jej nie zna, odwraca kartę i odczytuje nazwę oraz opis symbolu, po czym wykłada na stół nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli gracz pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.

W pudełku znajdują się 132 karty do gry oraz broszura zawierającą instrukcję i opracowanie historyczne wzbogacone o biogramy wybranych weteranów 2 Korpusu Polskiego Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie. Jeden egzemplarz pozwala zagrać tak w dwie, jak i w 26 osób, dlatego gra nadaje się do wykorzystania zarówno w domu, jak i podczas lekcji szkolnych. Wszystkie elementy gry są w językach polskim i angielskim.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 23,00 zł (netto: 18,70 zł )
szt.
  • nowość

7. W obronie Lwowa - gra edukacyjna

7. W obronie Lwowa - gra edukacyjna
7. W obronie Lwowa - gra edukacyjna

Gra rozgrywa się podczas wojny polsko-bolszewickiej 1920 r. Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie bolszewików na linii Bugu.

Dostępność: średnia ilość

Cena: 24,00 zł (netto: 19,51 zł )
szt.

Gra 111: Alarm dla Warszawy

Gra 111: Alarm dla Warszawy
Gra 111: Alarm dla Warszawy

„111” jest planszową grą historyczną przeznaczoną dla dwóch osób. Jej akcja rozgrywa się we wrześniu 1939 r. i odtwarza walkę w obronie polskiego nieba, jaką toczyła m.in. 111 eskadra myśliwska. Niemieckie Luftwaffe atakuje stolicę Polski – Warszawę.

Dostępność: średnia ilość

Cena: 19,00 zł (netto: 15,45 zł )
szt.

Polak Mały - gra edukacyjna

Polak Mały - gra edukacyjna
Polak Mały - gra edukacyjna

  • Gra edukacyjna Polak Mały w postaci puzzli, która zapoznaje dzieci z narodowymi symbolami: flagą, herbem i słowami hymnu.
  • Grę tą można również wykorzystać do zabawy w memory 
  • Przeznaczona dla dzieci w różnym wieku od 4 do 8 lat.

Dostępność: duża ilość

Cena: 19,00 zł (netto: 15,45 zł )
szt.

Układanka ze Znaczkiem Zucha

Układanka ze Znaczkiem Zucha
Układanka ze Znaczkiem Zucha

Układanka ze Znaczkiem Zucha składa się z 15 ruchomych elementów do ułożenia.  Jeśli szukasz pomocy metodycznej dla gromady, nagrody, prezentu, upominku, układanka jest idealnym wyborem.

Na przodzie znajduje się Obietnica Zucha zaś na odwrocie 6 punktów Prawa Zucha.

Sprawdź czy poradzisz sobie z jej ułożeniem.

Dostępność: duża ilość

Cena: 8,00 zł (netto: 6,50 zł )
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium