Bon podarunkowy

Bon podarunkowy - idealnie sprawdzi się na prezent dla harcerza oraz miłośnika artykułów turystycznych!
Uwaga! Po zakupie bonu podarunkowego kupujący otrzymuje mailowo specjalnie dla niego wygenerowany kod.
Jak korzystać z bonów?
- Kwota zamówienia musi być wyższa niż kwota na zamówionym bonie (min. 1 grosz), którą trzeba uiścić,
- Kod bonu należy wpisać w wyznaczone pole w podsumowaniu transakcji (zaznaczając "mam rabat"),
- Zakupy z użyciem bonów podarunkowych nie obejmują kosztów wysyłki,
- Kod jest jednorazowy, jeżeli nie zostanie wykorzystania pełna kwota reszta przepada.
- Z bonu można skorzystać tylko na stronie internetowej www.skladnicaharcerska.pl
- Drogi kliencie, jeżeli chcesz by kod bonu był personalizowany poinformuj nas o tym wpisując tę informację w opisie do zamówienia!
Uwaga!
- W przypadku chęci zakupu bonu na inną kwotę prosimy o wiadomość mailową: sklep@skladnicaharcerska.pl
- Prosimy by podczas składania zamówienia w koszyku znajdywały się tylko i wyłącznie bony podarunkowe (w przeciwnym wypadku możliwy zakup tylko z odbiorem osobistym).
- Bon podarunkowy jest ważny przez 12 miesięcy od dnia zakupu.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Długopis z prawem harcerskim

- Długopis z punktem Prawa Harcerskiego
- Idealny upominek dla każdego harcerza lub harcerki
- Niebieski wkład
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dwójki twórz! - gra harcerska

Każdą dwójkę kart łączy jeden symbol, który należy jak najszybciej dostrzec i nazwać. Grać można na wiele sposobów, ale zawsze tworzymy dwójkę z kart.
Gra w „Dwójki twórz!” może pomóc harcerzom w rozwijaniu wielu cech, takich jak:
- Spostrzegawczość: harcerze muszą uważnie przyglądać się symbolom na kartach, aby znaleźć te, które się powtarzają.
- Koncentracja: gra wymaga skupienia uwagi i wykluczenia innych czynników rozpraszających, co może pomóc w ćwiczeniu koncentracji.
- Reakcja: harcerze muszą być szybcy w znajdowaniu wspólnych symboli, co może pomóc w ćwiczeniu umiejętności szybkiego reagowania.
- Komunikacja: gra może pomóc w rozwijaniu umiejętności komunikacji i współpracy, ponieważ gracze muszą szybko i skutecznie porozumiewać się ze sobą, aby znaleźć powtarzające się symbole.
- Zabawa: w końcu „Dwójki twórz!” to gra, która przede wszystkim ma na celu dostarczenie zabawy i radości, co może pomóc harcerzom w relaksacji i cieszeniu się wolnym czasem z przyjaciółmi i kolegami z drużyny.
31 kart o średnicy 7 cm, kartonowe pudełko 7 x 7 x 2.5 cm, instrukcja.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dyplom obozowy A5

Wygodny format A5 ułatwia wypisywanie dyplomu w warunkach obozowych za uczestnictwo lub za zajecie miejsca w rywalizacji.
Dyplom w formacie A5. Papier kredowy matowy. Gramatura 300.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dyplom ZHP A4

Dyplom w formacie A4, na papierze kredowym matowym. Gramatura 300.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dyplom ZHR A4

Dyplom z formacie A4. Papier kredowy matowy. Gramatura 300.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dyplom zuchowy A4

Zuchy lubią otrzymywać dyplomy za udział w kolonii, rajdach, zawodach. Na przykład za zajecie miejsca w rywalizacji.
Dyplom w formacie A4. Papier kredowy matowy. Gramatura 300.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dyplom zuchowy A5

Dyplom zuchowy w formacie A5. Pakier kredowy matowy. Gramatura 300.
Zuchy lubią otrzymywać dyplomy za uczestnictwo w kolonii, rajdzie czy zawodach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Gra Miś Wojtek

"Miś Wojtek” to edukacyjna gra planszowa dla 2-5 graczy w wieku od 6 lat; przeciętny czas rozgrywki to 30 min.
Odwołujący się do realiów II wojny światowej „Miś Wojtek” ukazuje dzieje Polaków wywiezionych z terenów okupowanych przez Związek Sowiecki i ich długą wędrówkę z Rosji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy aż do Szkocji.
W grze, podążając szlakiem żołnierzy 2. Korpusu Polskiego, zbieramy pamiątki związane z losami żołnierzy i ich słynnego niedźwiedzia, Wojtka. Kto zbierze najlepszy zbiór, zwycięża.
To gra planszowa, w którą chętnie zagrają duzi i mali, poznając przy okazji losy misia Wojtka i jego opiekunów.
Tło historyczne
Edukacyjna gra planszowa „Miś Wojtek” rozpoczyna się we wrześniu 1939 r., kiedy Polskę zaatakowały nazistowskie Niemcy i Związek Sowiecki. Z terenów okupowanych przez ZSRS wywieziono wówczas tysiące polskich rodzin pociągami w głąb Rosji.
W 1941 r. Niemcy nieoczekiwanie napadły na Związek Sowiecki. Wtedy Józef Stalin wyraził zgodę, aby z wywiezionych i osadzonych w obozach pracy Polaków utworzyć polskie wojsko. Po pogorszeniu się stosunków polsko-sowieckich w marcu 1942 r. polscy żołnierze i cywile pod wodzą generała Andersa opuścili ZSRS, aby wesprzeć siły brytyjskie w walce z Niemcami.
W drodze do Iranu wyniszczeni i wygłodzeni uciekinierzy ze Związku Sowieckiego kupili od przygodnie napotkanego chłopca małego niedźwiadka. Nadali mu imię Wojtek i wcielili do polskiego wojska. Wojtek przeszedł z żołnierzami cały szlak bojowy. Dzielił ich dole i niedole, radości i smutki, dając im wiele okazji do uśmiechu i pomagając w potrzebie. Pilnował wyposażenia, a w czasie słynnej bitwy o Monte Cassino - donosił żołnierzom amunicję.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Gra planszowa - Drużyna na medal

Harcerstwo to podróż pełna wspaniałych przygód i wspomnień. Możesz doświadczyć tego w pojedynkę lub w gronie przyjaciół. W grze „Drużyna na medal” istnieją dwa warianty działania:
- zostaniesz odważnym drużynowym, który samodzielnie przejdzie z „HARCÓWKI” na „OBÓZ” (wariant jednoosobowy)
- zdecydujesz się na bezpieczne zorganizowanie przejścia całej drużyny (wariant dla grupy graczy – od 2 do 8 osób).
W czasie rozgrywki zapamiętasz najważniejsze daty z historii Polski, będziesz uczestniczyć w harcerskich zbiórkach, a także podejmiesz różne formy służby. Zatem pora rozpocząć nasze harce! Niech moc dobra będzie z Tobą! CZUWAJ!
Jak mawiał założyciel skautingu Robert Baden-Powell: „Skauting - to wielka gra!”
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny