Sakiewka sobieradka

Niewielkich rozmiarów zestaw z przyborami, które powinien posiadać każdy harcerz/harcerka!
W sakiewce sobieradka znajdziesz:
- piła strunowa
- mini-latarka
- karta survivalowa
- kompas
- kieszonkowy zestaw do szycia
- mini-ołówek
- zapałki militarne
- mini-lupa (soczewka Fresnela)
- tabletki do uzdatniania wody (2 szt.)
- wacik alkoholowy (np. do rozpalenia ogniska)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Koszulka "JEM SZYSZKI"

Czarna koszulka z nadrukiem "JEM SZYSZKI", uszyta ze 100% bawełny.
Dostępność: duża ilość
Bransoletka survivalowa 3m. z krzesiwem, gwizdkiem i kompasem, różne kolory

- Bransoletka survivalowa z krzesiwem.
- 3m. mocnej spadochronowej linki (7 rdzeniowy paracord) zaplecionej w postać praktycznej, dyskretnej bransoletki.
- W zapięciu bransoletki znajduje się krzesiwo – niezawodne źródło ognia wraz z iskrownikiem oraz gwizdek ratunkowy.
Dostępność: duża ilość
Kubek ceramiczny "NAJLEPSZY HARCERZ W GALAKTYCE"

Kubek dla najlepszego harcerza w galaktyce! Idealnie nadaje się na harcerski prezent!
Specyfikacja:
- wysokość: 95 mm
- średnica: 80 mm
- pojemność: 300 ml
- nadruk na kubku jest umieszczony po dwóch stronach ucha
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Torba bawełniana z lilijką

Torba bawełniana z lilijką harcerską to nie tylko zwykła torba na zakupy. Możesz w niej trzymać najważniejsze harcerskie rzeczy. Nie może jej zabraknąć na każdej zbiórce, spotkaniu, biwaku harcerskim. Produkt w 100% ekologiczny. Jest niewybielana chemicznie, niefarbowana, wykonana z bawełny o gramaturze 180g.
Dostępność: duża ilość
Torba bawełniana z lilijką czarna

Torba bawełniana z lilijką harcerską to nie tylko zwykła torba na zakupy. Możesz w niej trzymać najważniejsze harcerskie rzeczy. Nie może jej zabraknąć na każdej zbiórce, spotkaniu, biwaku harcerskim.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Worek/plecak zuchowy

Uniwersaly harcerski worek/ plecak. Idealnie nadaje się na jednodniowy wymarsz oraz na zbiórkę.
MATERIAŁ:
100% poliester, 210T, 70 g/m².
PRODUKT:
Uniwersalny worek.
1. Sznurkowe ściągacze z tyłu.
2. Model wodoodporny.
3. Wymiary: 35 x 45 cm
4. Sznurek o grubości 8 mm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Torba bawełniana czarna "JEM SZYSZKI"

Torba bawełniana z napisem "JEM SZYSZKI" to nie tylko zwykła torba na zakupy. Możesz w niej trzymać najważniejsze harcerskie rzeczy. Nie może jej zabraknąć na każdej zbiórce, spotkaniu, biwaku harcerskim.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Torba bawełniana "I love szyszki"

Torba bawełniana z napisem "JEM SZYSZKI" to nie tylko zwykła torba na zakupy. Możesz w niej trzymać najważniejsze harcerskie rzeczy. Nie może jej zabraknąć na każdej zbiórce, spotkaniu, biwaku harcerskim.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
7. W obronie Lwowa - gra edukacyjna

Gra rozgrywa się podczas wojny polsko-bolszewickiej 1920 r. Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie bolszewików na linii Bugu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra Znaj Znak - Monte Cassino

Znaj Znak – Monte Cassino to drugie wydanie karcianej gry edukacyjnej, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy.
W trakcie rozgrywki w Znaj Znak – Monte Cassino gracze uczą się rozpoznawać m.in. wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie, istotne wydarzenia historyczne z okresu II wojny światowej oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśla bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów.
Na każdej karcie do gry znajduje się 12 różnych symboli związanych z bitwą o Monte Cassino. Każdą parę kart łączy wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli jej nie zna, odwraca kartę i odczytuje nazwę oraz opis symbolu, po czym wykłada na stół nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli gracz pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
W pudełku znajdują się 132 karty do gry oraz broszura zawierającą instrukcję i opracowanie historyczne wzbogacone o biogramy wybranych weteranów 2 Korpusu Polskiego Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie. Jeden egzemplarz pozwala zagrać tak w dwie, jak i w 26 osób, dlatego gra nadaje się do wykorzystania zarówno w domu, jak i podczas lekcji szkolnych. Wszystkie elementy gry są w językach polskim i angielskim.
Dostępność: brak towaru
23,00 zł