I. TERMINY I SPOSOBY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
95% zamówień realizujemy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym. Jednak w szczególnych przypadkach, czas ten może się wydłużyć do 14 dni, o czym zawsze informujemy klienta telefonicznie i/lub mailowo.
WYSYŁKA
Zamówienia z opcją dostawy pod wskazany adres lub do punktu odbioru InPost, Pocztex, Orlen Paczka są wysyłane w każdy dzień roboczy ok. godziny 13:00 za pośrednictwem firm kurierskich.
Ważne!
Paczki kurierskie zazwyczaj dochodzą do klientów w następny dzień po wysłaniu. Kurierzy pracują w godzinach 8:00-17:00, nie doręczają paczek w weekendy, święta oraz w godzinach późno wieczornych. Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez kuriera.
PACZKI NIEODEBRANE
Przesyłki nieodebrane z punktu odbioru lub od kuriera wynikające z winy klienta zostają zwrócone do naszego magazynu. W przypadku chęci ponownej wysyłki kupujący pokrywa podwójny koszt dostawy (koszt przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki). W przypadku odstąpienia od umowy, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kosztu przesyłki zwrotnej od wartości zamówienia.
Zamówienia z opcją dostawy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych zazwyczaj są doręczane tego samego dnia roboczego, o czym klient jest informowany mailowo. Od tego momentu kupujący zobowiązany jest odebrać zamówione przez siebie produkty w terminie 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
ODBIÓR OSOBISTY
Zamówienia z opcją odbioru osobistego w naszym magazynie mieszczącym się przy ul. Mińskiej 65 w Warszawie, przygotowywane są przez nas w ciągu 2-3 dni roboczych. Po odbiór zapraszamy, po otrzymaniu maila potwierdzającego jego gotowość, w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00. Na miejscu możliwa jest płatność tylko gotówką - prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty.
Zamówienia z formą wysyłki "odbiór osobisty" powinny być odebrane nie później niż 4 tygodni od daty opłacenia zamówienia. W przypadku nieodebrania w wyznaczonym terminie, naliczana będzie opłata dodatkowa w wysokości 1 złotego tygodniowo za każdy kupiony artykuł.
Przykład: Za zakupione 10 materacy naliczone będą opłaty dodatkowe od rozpoczętego 5 tygodnia magazynowania w wysokości 10 zł tygodniowo.
Towar będzie możliwy do odbioru dopiero po uregulowaniu opłaty dodatkowej.
TOWAR NIEODEBRANY
Na podstawie art. 180 i 181 KC, zakupione, nieodebrane, opłacone towary przechodzą na własność sprzedającego na pokrycie kosztów magazynowania, po upływie 12 miesięcy po dacie zapłaty.
II. SPOSÓB ZAPŁATY
Możliwe są następujące formy płatności:
- Szybkie płatności (przelew natychmiastowy, BLIK, karta, Google Pay)
- Płatność z góry - szybka płatność i przelew tradycyjny (dostawa do sklepu stacjonarnego)
- Przelew tradycyjny
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest Autopay (dawniej BlueMedia S.A.).
Zamówienie realizowane jest w dniu roboczym kiedy wpłata zostanie przekazana w systemie Shoper lub w kolejnym dniu roboczym, jeśli płatność została dokonana po godzinach pracy sklepu.
Dane do przelewów krajowych:
Numer konta: 76 1870 1045 2078 1073 7687 0001 w Nest Bank.
W tytule przelewu należy podać swoje nazwisko oraz numer zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu transakcji na koncie bankowym.
III. CZAS I KOSZT DOSTAW
Koszt dostawy określony jest w tabeli w zakładce "Czas i koszt dostawy". Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji naszego cennika w oparciu aktualny cennik przewoźników.
Czas odstawy zależny jest od wybranej formy dostawy i zazwyczaj mieści się w czasie 1-3 dni roboczych.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
IV. WYSYŁKA ZA GRANICĘ
Zamówienia zagraniczne prosimy składać mailowo na adres: sklep@skladnicaharcerska.pl.
W odpowiedzi przesyłamy koszty przesyłki, szacowany czas dostawy oraz możliwe formy płatności.
Przy zamówieniach zagranicznych bezwzględnie wymagamy przedpłaty na nasze konto bankowe. Przesyłka wysyłana jest po wpłynięciu należności.
Dane do przelewów zagranicznych:
Skladnica Harcerska SKAUT
ul. Latyczowska 13A
04-050 Warszawa
Polska
Numer konta: PL76187010452078107376870001
Kod SWIFT: NESBPLPW
V. WYMIANA TOWARU
Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, o ile jest on w stanie niezmienionym (nie nosi śladów użytkowania, plam, włosów, w tym zwierzęcej sierści, posiada komplet metek i oryginalne opakowanie, jeśli takowe było dołączone).
Wymiany można dokonać osobiście w naszych sklepach stacjonarnych lub wysyłając na adres naszego magazynu:
Składnica Harcerska SKAUT
ul. Mińska 65
03-828 Warszawa
Jak wymienić towar zakupiony na odległość?
- Spakuj produkt, który chcesz wymienić.
- Do przesyłki włóż dowód zakupu (paragon lub kopię faktury) oraz wypełniony formularz wymiany.
Kto pokrywa koszty wymiany towaru?
- Kupujący, jeśli wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (nieodpowiedni rozmiar, kolor itp.).
- Sklep, jeśli wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (otrzymanie innego towaru niż zamawiany). Prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.
VI. ZWROT PRODUKTU
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ.
Zwracany produkt w stanie nienaruszonym powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres:
Składnica Harcerska SKAUTul. Mińska 65
03-828 Warszawa
Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, najniższego kosztu wysyłki dostępnego u sprzedawcy w dniu zakupu, z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu.
Pieniądze zostaną przelane na konto podane w formularzu maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
Kto może odstąpić od umowy zawartej na odległość?
Zwrotu towaru może dokonać osoba fizyczna, nazywana konsumentem.
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest:
- rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
W związku powyższym, produkty wykonywane na specjalne zamówienie (tj. plakietki, chusty) nie podlegają zwrotom ani wymianom.
Od dnia 1.01.2021 r. powyższe prawo ma zastosowanie również dla umów zawartych przez osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
VII. GWARANCJA
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, jeżeli otrzymałeś taki wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
VIII. REKLAMACJA
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ.
IX. RODO
Podstawa prawna do przetwarzania danych osobowych:
USTAWA z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO
Administratorem danych osobowych jest:
Składnica Harcerska Skaut
Jacek Żochowski
Latyczowska 13a
04-050,Warszawa
NIP: 1130434016
- W celu uzyskania wszelkich informacji i działań, dotyczących danych osobowych, prosimy o wiadomość na adres e-mail: iod@harcerstwo.pl lub na adres pocztowy: Składnica Harcerska Skaut, ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa.
- Dane osobowe klientów, pozyskujemy tylko z informacji udzielanych przez nich samych, podczas zakładania konta, składania zamówień i uaktualnienia danych.
- Dane osobowe przetwarzamy jedynie w celu realizacji zamówień, w zakresie niezbędnym do ich prawidłowego wykonania.
- Składnica Harcerska Skaut nie wykorzystuje danych osobowych do: profilowania klientów, monitorowania aktywności, dopasowywania reklam i innych działań, wykraczających poza punkt 3.
- Klientowi przysługuje usunięcie danych osobowych, poprzez zalogowanie się do konta i usunięcie danych lub wysłanie maila na adres sklepu, z żądaniem usunięcia konta.
- Klientowi przysługuje odmowa podania danych osobowych, jednak uniemożliwi to zrealizowanie zamówienia.
- Klientowi przysługuje wgląd, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie i cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych, poprzez zalogowanie się na konto.
- Podanie danych osobowych do dnia 25.05.2018, było dobrowolne a niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
X. POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.
XI. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.