119,00 zł
119,00 zł
175,00 zł
5,90 zł
25,00 zł
25,00 zł
25,00 zł
25,00 zł
I. WYMIANA TOWARU
Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, o ile jest on w stanie niezmienionym (nie nosi śladów użytkowania, plam, włosów, w tym zwierzęcej sierści, posiada komplet metek i oryginalne opakowanie, jeśli takowe było dołączone).
Wymiany można dokonać osobiście w naszych sklepach stacjonarnych lub wysyłając na adres naszego magazynu:
Składnica Harcerska SKAUT
Ul. Mińska 65
03-828 Warszawa
Jak wymienić towar zakupiony na odległość?
- Spakuj produkt, który chcesz wymienić.
- Do przesyłki włóż dowód zakupu (paragon lub kopię faktury) oraz wypełniony formularz wymiany.
Kto pokrywa koszty wymiany towaru?
- Kupujący, jeśli wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (nieodpowiedni rozmiar, kolor itp.).
- Sklep, jeśli wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (otrzymanie innego towaru niż zamawiany). Prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.
II. ZWROT PRODUKTU
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ.
Zwracany produkt w stanie nienaruszonym powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres:
Składnica Harcerska SKAUT
Ul. Mińska 65
03-828 Warszawa
Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, najniższego kosztu wysyłki dostępnego u sprzedawcy w dniu zakupu, z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu.
Pieniądze zostaną przelane na konto podane w formularzu maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
Kto może odstąpić od umowy zawartej na odległość?
Zwrotu towaru może dokonać tylko osoba fizyczna, nazywana konsumentem.
Zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego za konsumenta uznaje się osobę fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Osoby fizyczne, które są przedsiębiorcami, a jednocześnie dokonują zakupu towaru lub usługi w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą nie mogą zatem skorzystać z tego ustawowego uprawnienia.
Wychodząc naprzeciw naszym klientom, w takim wypadku możemy zaproponować wymianę na jakiś inny przedmiot z naszej oferty.
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest:
- rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
W związku powyższym, produkty wykonywane na specjalne zamówienie (tj. plakietki, chusty) nie podlegają zwrotom ani wymianom.